Garancia
A nyomtató kellékanyagok nem tartoznak a jogszabály szerint jótállási kötelezettség alá, de cégünk garanciát vállal ezekre a termékekre is!
A HP új gépek garanciális ügyintézését kizárólag a márkaképviseletek által kijelölt szervizek végzik, így ezen termékeket bevizsgálásra átvenni nem tudjuk üzleteinkben.
HP garanciális ügyintézés:
+36 30 861 7699
Xerox garanciális ügyintézés:
+36 30 861 7694
Új gépekre 1 év, használt gépekre 6 hónap garanciát adunk. Kellékanyagot az átvételtől számított 14 napon belül tudod visszaküldeni bevizsgálásra. A bevizsgálás időtartama 10-15 nap, de maximum 30 nap.
A gépek garanciális javítását Budapest területén a helyszínen vállaljuk. Budapest területén kívülre nem áll módunkban helyszíni garanciát vállalni, így a meghibásodott gépet minden esetben szükséges telephelyünkre behozni, vagy külső szállító céggel térítés ellenében bejuttatni azt.
Amennyiben az általad megvásárolt terméknél meghibásodás vagy bármilyen garanciális probléma felmerül, úgy először egyeztess a problémáról és a visszaküldésről munkatársunkkal, majd pedig az alábbi címre küldd vissza azt:
Elérhetőség: ugyfelszolgalat@rcnshop.com
Telefonszám: +36 30 861 7699
RCN Network Kft.
1117 Bp. Budafoki út 187-189. D.ép. 2.em
A cserére szoruló termékeket személyesen is átvesszük, minden munkanapon 09:00 és 16:30 óra között.
A meghibásodott termék szállításánál csak a hozzánk való eljuttatás költségét kell fizetned, ugyanis jogos garanciális igény esetén a visszautat cégünk fizeti. Ha nem szeretnél vagy nem tudsz élni a csere lehetőségével, azonnal beszámítjuk az árát a következő vásárlásodnál webáruházunkban a bevizsgálást követően.
A garanciális ügymenet jellegéből adódóan utánvéttel postázott csomagokat nem áll módunkban átvenni, az így érkezett csomagokat azonnal visszaküldjük a feladónak. Az ezen kritériumok figyelmen kívül hagyásából eredő problémákért cégünk felelősséget nem vállal.
Használt gépek esetében kopó- és fogyóalkatrészre és nem rendeltetésszerű használatból eredő károkra nem vállalunk garanciát.
Nem cserélhető az a nyomtatókellék, amelyen külsérelmi nyomok láthatóak, illetve amely töltöttségi szintje 75%-nál alacsonyabb, ezt minden esetben bevizsgáljuk. Nem minősül garanciális problémának az, hogy az utángyártott vagy töltött tonerek, tintapatronok esetében esetleg nem helyesen jelzi a patron telítettségét a nyomtató, de ettől függetlenül a nyomtatás működik. A töltött, utángyártott kellékanyagok felhasználásából eredő károkért cégünk felelősséget nem vállal. Kompatibilitások, kapacitások jelölése mindenkor a gyártó cég által közzétett adatok alapján vannak megadva. Ezek tájékoztató jellegűek, pontosságáért és az ebből eredő károkért felelősséget nem vállalunk!
Amennyiben téves, számodra nem megfelelő terméket rendeltél, visszajuttatás után bármikor beszámítjuk azt később egy másik termék megvásárlásánál*, ám ezen esetben az oda-vissza szállítás költségét is sajnos neked kell fizetned. Amennyiben mi hibáznánk a rendelés teljesítésénél, akkor természetesen a cserénél mi álljuk a szállítások költségét is.
*FONTOS! Cégünk fenntartja a jogot, hogy bizonyos termékek visszavételét megtagadja, jellemzően azokban az esetekben, ha a termék külön megrendelésre érkezett, nehezen eladható, a gyártó/importőr felé nem visszáruzható, stb. Visszaküldés előtt egyeztess kollégáinkkal, hogy milyen lehetőségek vannak az érintett termék visszáruzására.
Minden esetben csak eredeti csomagolású, bontatlan terméket áll módunkban kicserélni!